A korona mögött

Klasszikusból sosem elég(?)

2012. jan. 18. 12:56 - írta kompany

Torzul a világ. Igencsak visszás, ha a futballvilág egyik legnagyobb rangadójának híre még a két csapat szurkolóit sem hozza igazán lázba. Egy Clásico legyen különleges, egy Clásico legyen egyedi, megismételhetetlen. Ezeknek a kritériumoknak egyre kevésbé felelnek meg a jelenkor Klasszikusai. Nyilván azért (is), mert annyi van belőlük, hogy a könyökünkön jönnek ki. Ahelyett, hogy vérben forgó szemmel várnánk a gránát törpehadat, már a kupasorsolás eredményének megismerésekor legyintettünk: na, már megint… kell ez nekünk egyáltalán? Lassan annyiszor láthatjuk a két gárdát egymás ellen feszülni, mint ha végtelenítenénk a FIFA-ban a Clásico-t, persze valami non-friendly üzemmódban. Barátságról ugyanis aligha lesz szó. Bár a hangulat közel sem olyan paprikás a két csapat között, mint tavasszal, azért ne kergessünk hamis illúziókat: mindkét gárda foggal-körömmel küzd majd. Nem is igazán a kupáért, sokkal inkább a presztízsért. Hogy mégis izgalmassá és egyedivé tegyem a beharangozót, a posztba beleszövök egy videót a meztelen Pepéről.

Nekünk is jobb (talán), ha így fordítjuk le a párharc jelentőségét: méltóságot megőrizni, presztízst szerezni. Abban egyetérthetünk, hogy egyik csapatnak sem hiányzik most ez a találkozó. Túl nagyot nem lehet vele nyerni, bukni viszont annál nagyobbat. Nézzük is meg a lehetőségeket: a Barca 3 éve oktat a Clásicókon, azt pedig még a legközhelyesebb szakértők is tudják (ők hangoztatják csak igazán), hogy egyszer minden sorozat megszakad. A Barca nagy fölénye tehát könnyedén kipukkadhat, és akkor ők és szurkolóik sem döngethetik izomból a mellyüket, ráadásul ez bőven kihatna a tavaszukra is (katalánék nagyon a szívükre veszik a ritkán bekövetkező vereséget). És ha nyernek? Na bumm, még egy Clásico-párharcot behúznak a saját rovatuk győztes kockájába – fájdalom, de arrafelé ez mostanában nem bír iszonyatosan nagy hírértékkel. Lessünk be a madridi varázsgömbbe is: győzelem esetén szétszakadhatna a Barca unbeatable mítosza, de ez a későbbi (nagyobb téttel bíró) találkozókon könnyedén felspannolhatja a sebzett katalán vadat, ráadásul nem jelentene automatikus kupagyőzelmet, hiszen az újabb, egymást követő 2 hét alatt lejátszandó elődöntőkön vélhetően egy rágós falat, a Valencia lesz az ellenfél. Félreértés ne essék, örülnék én a továbbjutásnak, mint majom a farkamnak, csak kicsit próbálom továbbgondolni a Barca esetleges kiütése után fellépő pillangó-effektust. Újabb bukás esetén? A görcs csak nőne, mélyülne. Már a Barcelona-hívei is érzik azt, hogy az a bizonyos gyilkos ösztön, amelyet csapatuk hordoz, már nem ijeszt meg minden ellenfelet. Decemberben azonban láthattuk, a Madrid még nem tartozik ehhez a táborhoz.

Lerugdosván üveggömbünket az asztalról, most megvizsgáljuk a mai Clásicót töviről hegyire, amolyan örülünk, Vincent kompany? - módra (ahogyan tavasszal is csináltam).

FORMAHANYATLÁS

Örülünk: Szarul játszunk, de büszkén eredményesen. Az elalvással és/vagy az ideggörccsel küzdöttünk a legutóbbi pár Madrid-mérkőzésen. Rém gyenge volt a két kupameccs a Málaga ellen (az odavágó 2. félidejét leszámítva), sírt a labda a mallorcai vendégjáték alkalmával, mégis mindhárom meccsen győztesen hagyta el a pályát a Real Madrid. Az említett három meccsen mutatott játékot kedvenc szakértőnk értékeli.

Örülünk vol. 2.: A Barca szokásos téli álma ismét bekövetkezett. Pontokat buktak az Espanyol ellen, Xavi és Messi láthatóan formán kívül van, a bajnoki aranyat pedig 5 pont hátrányból szemlélik.

Nem örülünk: Azért ne menjünk el szó nélkül amellett, hogy hiába nyerünk, a mutatott játék nem fest túl rózsás jövőképet a tavaszra nézve – nem lesz mindig egy, a labdát jól eltörő Callejón vagy egy bénázó Caballero.

Nem örülünk vol. 2.: A Barca csak akkor nem nyer, ha már elhiszi, hogy megvan a meccs. Az Espanyol ellen is rengeteg helyzetük maradt ki 1-0-nál, a Betis 2-0-ról állt fel ellenük, márpedig ha ma 2 gólt lőnek, nekünk reszeltek, hiába is támadnánk fel.

KÉRSZ HORDÁGYAT?

Nem örülünk: Most ezzel kezdünk, mert dühösek vagyunk. Pepe kihagyta a hétfői edzést, játéka kérdéses (de valószínű), Di María tegnap szenvedett izomhúzódást, játéka kérdéses, Khedira a Málaga ellen sérült le, játéka nem kérdéses – tutira nem szerepel. Ugyanakkor nem tartom elképzelhetetlennek, hogy az apróbb sérülések elhintése a taktika része - Mourinhóból bármit kinézek. Pepét muszáj lesz összedrótozni, és remélem, hogy Angel is képes lesz a játékra.

Örülünk: Igazából nem örülünk egyik sérülésnek sem (gyógyuljon mindenki!), de kicsit megnyugtató, hogy a Barcánál is rövidül a kispad. Afellay, Villa, Fontás és Pedro is többet látogatják mostanában az orvosi rendelőt.

CR ÉS A ZICC(E)REK

Örülünk: CR december óta formán kívül van, de azért így is belefért egy tripla Sevillában, és 1-2 talált gól a gyenge játék mellé.

Nem örülünk: CR december óta formán kívül van, és a Barca lesz az ellenfél. (Ugye mindenki emlékszik?)

GÓLZÁPOR

Örülünk: A Madrid 18 bajnoki meccsen 63 lőtt gólnál jár, ebből a CR-Higany-Benya trojka negyvenötöt vállalt. Benzema ráadásul a Szuperkupán és decemberben is bizonyította, hogy nem remeg meg a lába, ha a Barca kapuját kell bevennie.

Nem örülünk: Az ellenfél is szépen termel, 55 gólnál járnak a bajnokságban (milyen csöves teljesítmény a 63-hoz képest…) Messi bénán játszva is két gólt rúgott a hétvégén, 19-nél jár, és a La Masia oszlopos tagjai nyári bombaigazolások is jól szerepelnek. Alexis és Csecs is remek formában vannak, és ugyebár betaláltak a decemberi találkozón is. Hazai meccsen nem szerencsés gólt kapni – mégis meglepődnék, ha sikerülne Ikernek a clean sheet.

KESZTYŰ

Örülünk: Casillas.

Örülünk vol. 2.: Pinto (A füttyögő paraszt akcióban 2. rész)

DR. CSERNUS, JELENTKEZZ!

Örülünk: A lélektanilag fontos pillanatokban csíp, rúg, harap a csapat, ami a rossz játék ellenére is győzelmek képében manifesztálódik.

Nem örülünk: A Real Madrid még mindig nem hitte el, hogy meg tudja verni a Barcelonát. Amíg ez nem rendeződik a fejekben, minden Clásicót gyomorideggel várunk majd, és (nem az örömtől) sírva fejezünk be. A Barcelona ráadásul a fontos meccseket mindig tűéles koncentrációval viszi végig. Mit tenne bármelyik csapat 80.000 megőrült, ordibáló madridista láttán, amikor huszonpár másodperc után rögtön hátrányba kerülnek? Összecsinálnák magukat. Ezek meg fordítanak… agyamat eldobom.

A taktikához csak annyit, hogy ha José igazán José, akkor végre kihúzza újra a Barca méregfogát, nevezetesen, hogy gránáték röhögve jönnek át a középpályán. Pepét feltolni, Marcelót nem hagyni védekezni, CR-t lehozni, ha nem megy neki. Egyébként az általam megálmodott, extrém kezdőcsapatban utóbbinak nincs is helye. Képzeljük el, milyen zavartan ténferegnének a katalánok, ha a szélről valaki passzolna is, és a 60. percben beállna egy ledönthetetlen robot? Decemberben azt mondtam, több Clásicót nem akarok látni. Ezt annyira mondja komolyan egy madridista, mint a másnapos egyetemista, aki elviekben soha többé nem akar alkoholt venni magához, aztán 2 nap múlva megint ott cibálja valamelyik klubban. A soha szót tehát nem gondoltam komolyan, a gyors újbóli egymásra találásnak viszont tényleg nem örülök. De ha már így alakult, menjünk nekik, lesz, ami lesz!

Ja, majd elfelejtettem, a beígért videó a csupasz Pepéről:

Ez az, Pepe, így kell ma szorongatni Messit is! El ne engedd!


Real Madrid – Barcelona – Copa del Rey negyeddöntő, 1. mérkőzés

22.00 (TV: DigiSport)

A streamek errefelé lézengenek>>

 

Kategóriák

Beharangozó

Címkék

 

barcelona , cristiano ronaldo , el clásico , messi , Pepe , real madrid

Eddig 322 komment érkezett ()

  • 1.  Misle (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 13:51

    Nem rossz a kezdő,amit elképzeltél,de sajnos kevés esély van arra,hogy így állunk fel.

  • 2.  Endoscope (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 13:58

    VÁHÁHÁHÁÁÁÁ! Szétkapjuk a Barcát, mint kisebbségiek a vasúti kábelt! Nincs irgalom! Nincs kegyelem! Nem érdekel a presztízs, nem érdekel a forma, nem érdekelnek a hiányzók! A BARCA AZ ELLENFÉL! Nekikmenni, ütni-vágni-rúgni-harapni, Benzemát tömni szotyi bogyókkal és 3-1 ide!

    Az meg mi, hogy "a futballvilág egyik legnagyobb rangadójának híre még a két csapat szurkolóit sem hozza igazán lázba."??? Én már iszom a vért estére! Akitől meg ma pesszimista kommentet látok, azt saját kezűleg írom fel a halállistámra. Comprende? Legyen már tökötök! Ahogy Kálmán bá' is mondta: "Keményen, határozottan, nincs izé!"

    Egy Clásicohoz pedig klasszikus jár, úgyhogy: "Dicsőségünk felragyog, mi leszünk a legnagyobb!" MUHAHAHA!

    www.youtube.com/watch?v=klSyobx6BMc

  • 3.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 14:18

    Na végre egy kis tűz!Nincs pesszimizmus,se messinizmus,elmúlt!!! 2-1 ide!

  • 4.  odorsoma (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 14:24

    Nem hoz lázba?! hallod reggel óta merő ideggörcs vagyok, minden pillanatban rémképeim vannak, hogy Xavi kiugratja Messit és már megint ők vezetnek...ellenben Endoscope mondja jól: vért kell inni, nekik menni szétkapni mint anno amikor sorfalat álltak...

    MADRID!!!

  • 5.  sultan2004 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 14:28

    @Endoscope: "Én már iszom a vért estére!" vazze, én már ki is hánytam...;-)

    A klasszikus edző elszólásokhoz meg csak a saját ifi edzőm jut eszembe, aki a meccs előtti hergelés utolsó mondataként azt találta mondani, hogy "Egyet kérek, az utolsó perctől a végéig hajtsatok!"

  • 6.  kompany (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 14:34

    @Endoscope: Tudom, hogy van digid, de a valóvilágban Gizi ma gyomron szúrja magát...majd átkapcsolunk néha, ugye?

    Mi ez a fanyalgás? Kérem a +1-eket azoktól, akik nem érzik ma _ugyanazt_ a lelkesedést, amit _általában_ a Clásicók előtt szoktak. Kezdem: +1 :)

    (és folytatom: a meccs előtt 15 perccel már síkideg leszek, csak ez általában a mérkőzés előtt 1 héttel szokott kezdődni. Kikészített a decemberi. Totálisan.)

  • 7.  hbk20 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 14:35

    nem rossz kezdő,én azért annyit változtatnék,hogy özilt előrébb,lasst és pepét hátrébb játszanám,azaz 3-2-2-1-2 lenne:D

  • 8.  sosi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 14:40

    @Endoscope: "„Egyszer minden sorozat megszakad” - tartja a közhely és a Barca sorozatának ma este vége szakad. Ma este elhallgattatunk minden kritikust. Ma este helyreállítjuk a világban a rendet. Ma este nincs az a mitikus katalán istenség, aki megmenti a Barcát a zakótól. Ma este nincs az a bíró, aki el tudja venni tőlünk a győzelmet. A ma este a mi esténk." Régóta minden Classico elött ezt érzem! Ugye nem vagyok pesszimista?:)

  • 9.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 14:45

    Örökké nem eshet.

  • 10.  dvids (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 14:48

    Én is megcsömörlöttem már kicsit a klasszikusoktól, pedig nekem nem kellett sikertelenséggel megküzdenem...
    Persze a meccs alatt már fogok dühöngeni és örülni is, de hát bezzeg az én időmben még kolbászból volt a kerítés és érdekes volt a klasszikus!

    Amúgy a beharangozónak erről a mondatáról ("Egy Clásico legyen különleges, egy Clásico legyen egyedi, megismételhetetlen.") eszembe jutott, hogy végülis az elmúlt egy év klasszikusai is mind különlegesek és egyediek voltak, csak nem mindig a szó pozitív értelmében. :)

  • 11.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 14:54

    @kompany: az extrém kezdőd nagyon szimpi, kár hogy José nem tud magyarul, mert számításba vehetné a dolgot:)

  • 12.  badger (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 14:58

    Betévedtem erre, mert itt mindig jó írások vannak, ez sem kivétel ;)

    Csak ülök itt a monitor előtt, és bármit írok, az valahogy csak beszólás lesz :D de véletlenül sem szeretném itt borzolni a kedélyeket!
    A reggel óta fenntartott ideggörcsöt tartom, de nem úgy mint a decemberi meccs előtt, most nem attól vagyok ideges, hogy Ti nyertek... most attól vagyok ideges, hogy nem tudni mi lesz!!!

    (Bár reggelik úgysem leszünk... úgyhogy hiába isztok vért :D)

    Szóval mindent összevetve arra reagálnék, hogy bár valahol unalmas ennyi Clásico, de azért rendesen lázban égünk mi is :D

  • 13.  Endoscope (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 15:02

    @sosi: Egyáltalán nem! :)

    @kompany: A te kedvedért a meccs kezdéséig folyamatosan nyomni fogom az ehhez hasonlókat: www.youtube.com/watch?v=LhjdmJyYVzw - Ajtónyitó jelmondatom ma estére, csak neked: "Isten hozott nálam öcsém EZ A VALÓ VILÁG!" :)

  • 14.  kompany (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 15:03

    @Endoscope: Nem jössz ki elém a borárosra? :)

  • 15.  drogosmacska (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 15:06

    @kompany: +1, pont így vagyok ezzel. persze, nézem majd mezben, üvöltök, meg ami kell, de most még halál nyugodt vagyok, pedig ennek nem így kellene lennie. Egy izgalmas kezdővel még felpörgethetne Jose, de nálam is eltört valami decemberben. remélem olyan lesz a mai meccs, hogy jövő hétre visszatér a gyomorgörcs

  • 16.  Endoscope (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 15:08

    @kompany: Még nem tudom mikor végzem, de ha igen, akkor ott is ajtót nyitok. :)

  • 17.  MLM_poharam (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 15:23

    Tetszik a kezdő! :-)

    Csak annyit tennék hozzá h ezt MINDENKI nézze meg a meccsig! KÖTELEZŐ!

    www.youtube.com/watch

  • 18.  R.A.I.L. (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 15:26

    Küldeném Josénak és a fiúknak a szezon hátralévő részére:
    www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs
    :D

  • 19.  Komplett (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 15:38

    @Endoscope: nem kérdés
    este rommá verjük a Barcelonát. :)

  • 20.  mfc777 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 15:41

    Inkább nem írom le a véleményem, mert Endoscope lemészárolna a következő 24 órában. :)
    De: Kompany +1
    es Hala Madrid!!! :)

  • 21.  laci0802 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 15:45

    Hát egyszerüen nem tudok optimista lenni, bár a decemberi seb már begyógyult,halkan bízok de már nem olyan nagy mellénnyel!!!HALA MADRID!!!

  • 22.  Endoscope (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 15:50

    @drogosmacska: @mfc777: @laci0802: Kicsivel több, mint 6 órátok van meggondolni magatokat és átállni a JÓ oldalra. :)

  • 23.  Merlin91 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 15:51

    Kevésbé lelkesítő és fanatizáló, de nekem meg a Guardiola-Mourinho kergetőzésből (amiben Mou egyelőre le van kissé maradva, sajna) inkább ez a film jut eszembe: )))

    www.youtube.com/watch

    Persze a film végén utolérték egymást, úgyhogy hajrá! ))

  • 24.  tib1978 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 16:20

    @R.A.I.L.: Hú, ez nagyot üt! Én elhittem! Hala Madrid, coz "I am a champion"

  • 25.  R.A.I.L. (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 16:27

    @tib1978: Szerintem az egyik legjobb ilyen típusú videó! "My heart and my mind will carry my body when my limbs are too weak" Így legyen!

  • 26.  nomeansno (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 16:43

    Próbálom magam felhergelni a meccsre, de valahogy még mindig teljesen hidegen hagy, mi lesz ma este.Eretnekség, de tőlem akár 1-2 góllal ki is kaphatunk, és (nem megalázó módon) ki is eshetünk....bocs

  • 27.  zoleelej (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 16:45

    @Endoscope: Ez az Basszunk oda nekik!!!Pöppet elegem van már a matek meg tesi tanáraim baszogatásából!VIVA REAL MADRID!!!

  • 28.  MrPaul (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 16:56

    Azért a 3 támadószellemű játékost én kicsit kevésnek tartom:D Szerintem meg Roni játsszon, most úgysincs nagy tét.Ha rosszul játszik,akkor tovább úgyse romolhat, ha meg jól, akkor meg nagy önbizalma lesz és onnantól beindul.

  • 29.  pusztai_zseni (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 17:11

    Az "Szeszk", te fijú, nem "Csecs". :)
    (Persze ha direkte volt, akkor befogtam.)

    Egyébként szokásosan jó poszt, persze innen nézve nem egészen úgy lelkesít, mint amilyennek te szántad. :)

  • 30.  kompany (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 17:13

    @pusztai_zseni: Természetesen direkt volt. :)

  • 31.  leBalafre (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 17:47

    Szerda csütörtök vizsga-vizsga közbeékelt classico az utóbbi 20 percben féldoboz fogpiszkálót szétrágtam, de a gyomor ideg csak erősödik....

  • 32.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 17:49

    @Endoscope: átdobnád a spártai vérleves receptjét? A meccsig tuti elkészülök vele:)

  • 33.  odorsoma (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 17:52

    Hallod kezdem nem bírni idegekkel, ráadásul eluralkodik rajtam az érzés, hogy NYERÜNK BA***AMEG!!!! MADRID!!

  • 34.  drogosmacska (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 18:24

    @Endoscope: na jó, lesz még ebből valami, állandóan a 4-2-3-1 használhatóságán jár az eszem, miközben a gyerekekkel játszom :)

  • 35.  JesusNavas (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 19:10

    Ma van a szülinapom, az lenne a tökéletes ajándék ha győzelemmel zárnánk a mai napon.
    Sztem minden eddiginél most van a legnagyobb sanszunk a nyerésre. Mindkét csapat nem a topon volt-van.

    Gyerekek!!! Kérek egy szép ajándékot!

  • 36.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 19:12

    @JesusNavas: Boldogat, még vagy százat! :)

  • 37.  torpapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 19:16

    HALAAAA MADRIIID!:D Ha ma nyerünk, azt is le fogom szarni,h holnap leet, h ki fognak rúgni leépítések miatt!:S:D........

  • 38.  Lujzalona (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 19:25

    Lesz közös meccsnézés vhol Pesten?

  • 39.  winston1 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 19:48

    @Endoscope: helyes!! öregapám is ezt mondta : keményen mintha lovat b@sznál....

  • 40.  sittingbull90 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 19:58

    @JesusNavas: Pep-nek is ma van :))
    jó kis poszt lett amúgy, grat. érte :D ma pedig győzünk Madridban (megint) :DDD jó szurkolást srácok

  • 41.  Sragi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 20:00

    Mindent bele kell adni!!
    Egy ismerős spanyol idézete:
    "Ha meg kell b@szódni,akkor meg kell b@szódni!
    (aki történetesen Atletico szurkoló :P)
    Lélektanilag marha fontos a meccs,de ezt nem kell magyarázni senkinek sem!
    Hala Madrid!

  • 42.  WT14 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 20:13

    @Sragi: ezt a klasszik idézetet a húzósabb vizsgáim előtt szoktam használni, de ide is tökéletesen illik :)

  • 43.  Ozil10 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 20:51

    nyerunk emberek nyugi!
    amugy nem vagyok otthon csak telon tudom kovetni az eredmenyt igy viszont mobilneten kicsit sok lenne streamelni. szoval kellene valami olyan oldal ahol szovegesen tudom kovetni a meccset. ha valaki tud ilyet kerem ne titkolja el.
    Hala Madrid!

  • 44.  Devss (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 20:55

    csak annyit mondok, hogy ha úgy játszanak mint idén az első El Classicón és ezúttal nem lesz olyan mákja a barcának, hogy bevánszorog egy megpattanó lecsurgó lövés... na meg ha nem hagyják ki Madrid részről a zicereket, akkor sima Real győzelem...
    ja és mocskos barca xD

    Hala Madrid! :D

  • 45.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 20:56

    @Ozil10: a madridistán emlékeim szerint szokott lenni szöveges, online közvetítés. Egy próbát megér!

  • 46.  Devss (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:03

    igen a madridistán írnak linkeket is ahol pedig online lehet nézni, nemcsak szövegesen olvasni.

  • 47.  kasska98 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:17

    A Real Madrid hivatalos kezdőcsapata: Casillas, Altintop, Ramos, Carvalho, Coentrao; Xabi Alonso, Lass, Pepe; Benzema, Higuaín és Cristiano.

    :O

  • 48.  winston1 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:21

    Na skacok , kezdő? két 9-es?és Pep szűr!
    HALA MADRID!

  • 49.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:25

    A jó öreg Hamit mit is keres a kezdőben? Ő lenne a jolly joker?:)))

  • 50.  sultan2004 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:25

    Na, Mou odatette...:-9 HALA MADRID!

  • 51.  WT14 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:26

    OMFG én is most nézem, Altintop a kezdőben?!

  • 52.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:28

    Nem tudom eldönteni, ez valami előre hozott Április 1.-i tréfa-e, vagy valami történt José fejével. Mondjuk megőrült, például.

  • 53.  WT14 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:28

    a másik meg, hogy irányító nélkül, mégis ki a tököm fog labdákat osztogatni előre? rohadtul kíváncsi leszek, remélem jól sül el ez a 4-3-3...

  • 54.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:33

    Én leszek a legboldogabb, ha José bealáz minket, de ez mi így első körben?

    Elöl mi lesz? Higany várja, hogy labdát kapjon, Cé remegő térdekkel sír a pálya jobb felső sarkában, Lass meg próbál irányítani? Vagy Pepe istenné magasztosul és szűrve osztja a forintos labdákat? Nem látom át őszintén szólva. Carvalho pedig nem lassú ehhez most már? Hamittal egyetemben.

    Ebben a 3 támadós dologban meg különösen nincs helye Cének szerintem, mert Benya és Higany egy osztogatót követel maga mögé, ez meg nem az ő asztala... Furi...

  • 55.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:34

    Attól tartok, hogy Altintiopot Sanchez megeszi reggelire... Még Coentrao sem tudta vele tartani a tempót.

  • 56.  sittingbull90 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:36

    Látom gyerekek nem jött be az általatok megálmodott kezdő... :D se Varane, se Sahin, van viszont Hamit(?), Carvalho, és nincs irányító... :D meglátjuk 25 perc múlva mi lesz

  • 57.  Misle (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:37

    Én ilyet találtam:

    Real Madrid: Casillas – Marcelo, Sergio Ramos, Pepe, Lass Diarra – Fábio Coentrao, Xabi Alonso – C. Ronaldo, Özil, Callejón – Benzema

    Szerintem várjunk ezzel az Altintoppal :)

  • 58.  WT14 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:38

    a Barca természetesen a legjobb kezdőjével áll ki, a kapust kivéve. nem tudom mi lesz ebből...

  • 59.  Gegeur (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:38

    Egy biztos, meglepő. De ezt inkább az orvosok dobták össze, nem Mou.

  • 60.  sittingbull90 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:39

    @Misle: buktad... nem az a kezdő :D hanem az Altintopos version :)) érdekes lesz ez

  • 61.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:40
  • 62.  Gegeur (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:40

    @Misle: Én Carvalhótól jobban tartok/tartottam.

  • 63.  hbk20 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:41

    xabi fogja osztani a forintos indításokat,altintop meg bedarálja azt aki felé tart a lasztival:)

  • 64.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:44

    @kasska98: Hát ha tényleg ez a kezdő, akkor José mai taktikájáról a cigány lókupec vicc jut eszembe, mikor az eladásra felkínált paci nekirohan a falnak: " Á, nem vak ezs a ló, csak bátor!" Altintop mint jobbhátvéd, szuper gondolat. Hogy néha játszott ott pályafutása során, az lehet. De hogy nálunk még soha (egyáltalán az eddig pályán töltött percei kitesznek vajon már 90 percet?), és ilyen presztízsű, fontosságú rangadón még soha nem volt jobb bekk, az ziher. Rossz belegondolni, mit művelt Iniesta tavaly Ramos-al, aki évek óta játszik jobbhátvédet és legalább egy klasszissal jobb mindenben Altintop-nál. Akkor mit fog művelni a törökkel...
    Carvalho a másik. Több mint 2 hónapja nem lépett pályára, egyik sérülés a másik után, és pont egy ilyen meccsen kerül vissza a kezdőbe. Enyhén szólva rizikós...
    A középpálya viszont nagyon odabasz, és a támadó hármas se lehetne jobb (Cé-t leszámítva, de ő meg szent tehén). Viszont a védelmet látva van egy olyan érzésem, hogy José eléggé leszarja ezt a párharcot, de igyekszik ezt nem kimutatni...Nagyobb gond az, hogy nincs cserénk a középpályára, hacsak José vissza nem fogadja Sahin-t.
    Amúgy eléggé apatikusan várom a meccset, és erre csak rátesz a stream...

  • 65.  hbk20 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:45

    amúgy ez pont olyan felállás(aki játszik a FIFA12vel),mint a 4-3-3(3),hogy van két védekező középpályás,és előttük egy picivel egy középső középpályás,aki osztja a zsugákat,na ez lesz xabi:)

  • 66.  Misle (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:46

    @krysal:

    Köszi,legközelebb majd ott nézem meg az ilyesmiket.

  • 67.  kompany (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:47

    Wááááhhháhááááhhhááááéáá

  • 68.  hbk20 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:47

    @IronRock: altintop egy vagy két meccsen már játszott ezen a poszton a ponferradina ellen,tény hogy ő nem ide való,és kockázatos,de nézz utána mielőtt írsz vmit:)

  • 69.  Misle (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:47

    @hbk20:

    Én abban szoktam tolni,brazilok alap felállása :)

  • 70.  kompany (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:49

    Altintop, Karvaly... hát ez akkora 0-2, hogy nem térek magamhoz. :)

  • 71.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:50

    @kompany: és ehhez még nem kellettek a Barca támadói. Ők ugyan mennyivel toldják meg...?

  • 72.  sittingbull90 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:52

    @krysal: nem kell fosni, már meccs előtt :D várjuk már ki a meccs végét :)

  • 73.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:52

    A digin is az "okosok" a messi C.Ronaldo hasonlítgatást nyomják...amitől már behányok...miért nem Altintop kulcsszerepét vesézgetik!?:)

  • 74.  Endoscope (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:53

    Altintop duplával nyerünk 3-1re! :)

  • 75.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:55

    @Endoscope: végre valaki látja a tutit :)

  • 76.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:55

    @sittingbull90: ez nem fosás kérdése:

    A török kb 5 meccsen szerepelt az idényben, Carvalho hónapok óta sérült, nincs játékban egyik sem. Ezzel ellentétben a Barca alapkezdővel jön, játékban. Magyarázzam tovább is, vagy megtartod magadban a tamáskodó megjegyzésekkel és a vigyorral együtt...?

    Ne haragudj, de kész rémálom ez a felállás, ne csodálkozz, ha az idegbaj kerülget. -.-

  • 77.  Endoscope (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:57

    Hamit a sebességével pótolja a technikai hiányosságait. :)

  • 78.  zoleelej (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:58

    ez érdekes meccs én már látom

  • 79.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 21:58

    Syerintem Lass lesz a jobb hátvéd, és Hamit középen nyomja majd a helyén. Lass gyors, kell Sanchiz ellen. Engem a védőknél jobban aggaszt az, hogy a Hisztigép szokásos blokkja mellett ki ad labdát majd Benyának és Higanynak. Nagyon kíváncsi vagyok, mert végre valami nem szokványos, roppant érdekes lesz!:)

  • 80.  ikoszd (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:00

    Így kell felállni. A védelem betonbiztos, a középpálya is tele van védekező emberekkel. Altintopról meg annyit, hogy ő biztosan fel fogja szántani a pályát. Mindegy, hogy mit, hogyan játszott eddig, egyrészt bizonyítani akar, másrészt egy vadállat, aki nem ismer elveszett labdát. Ez igaz Pepére és Coentraóra is. Ja, és Lassra is. Szóval védekezés minden szinten, és a három elülső arc van annyira jó játékos, hogy Mou szerint rúgnak egy gólt -- legalább.
    Úgy legyen!

  • 81.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:01

    Nem tudom ki nézi közületek a digin!?...de, a játékoskijáróban a tekinteteken annyira látszik a mentális gát....a barcások lazázva nevetgélve ballagtak le a lépcsőn, a mieink meg igen feszült (befosok) arckifejezéssel nézték őket...ezt rossz volt látni!

  • 82.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:03

    Pepe feltolásának örülök, Cét ebbe a felállásba nem raknám be továbbra sem...

  • 83.  Gegeur (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:03

    @Endoscope: Nincsenek hiányosságai! Kulcsjátékos, maaholnap ő is utoléri a Fenomént góllövésben! Ugye már egyszer villant, akkor a mai kettő, az már három... :)

  • 84.  elkesetthusvetinyul (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:03

    aki nem digis, az ezen a linken viszonylag szakadásmentesen nézheti: 88.80.11.29/42893/watch-real-madrid-vs-barcelona

  • 85.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:03

    Nem értem miért, de úgy érzem, hogy nyerünk!:)

  • 86.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:05

    Jó volt Pep arca:

    "Ez meg mi a f***? Miért?"

  • 87.  msrr (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:06

    onlinetvkeresre.eu/lejatszo.php?kozv=3
    ha itt regeltek nézhetitek a magyar digi streamot (mellesleg van sport1 2 ésatöbbi)

  • 88.  acdcisti (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:08

    Pajtások én nem akarok ünneprontó lenni, de mint Bayernes mondom: Altintop NEM jobbhátvéd! s úgy általában: nem Real matéria... ha nagy szerencsétek van akkor kifogjátok a szezononkénti 2-3 kurvajó meccse egyikét. De inkább buktának jósolom...

  • 89.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:10

    Ronaldo hajt :) szerel csúszik mászik...

  • 90.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:12

    @opal: ma nyerő ember lesz!

  • 91.  ikoszd (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:12

    @opal: már a legutóbbi meccsen is ezt csinálta, meg is dicsértem érte. Sok passz, hajtás. Rájött, hogy nem kell minden áron gólt lőni.

  • 92.  Gegeur (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:13

    @opal: Vért ivott mindenki! Cé egyből két vödörrel :) Lass a sporit is leütközte. :)

  • 93.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:14

    góóóóóóóóóóóóóóól!!!!!!!!!

  • 94.  msrr (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:14

    céééé :DDD

  • 95.  WT14 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:14

    CRISTIANOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!

  • 96.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:15

    Pintonak ez így járt :))))

  • 97.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:15

    Köszi, Pinto! Ezért fogunk továbbjutni, mert ez az arc véd! :-DD

  • 98.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:16

    @higanybenzin: CÉÉÉGÓL

  • 99.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:16

    Mennyire kellett ez neki, te jó ég!!:) Örülök, talán felszabadul. Le a kalappal eddig Ronaldo előtt! És nem csak a gól miatt, sőt, elsősorban nem amiatt!

    Jó ez a játék, nem fogjuk kifuttatni magunkat a 30. percre. Nem hogy elfáradni nem fogunk, de még növelhetjük is majd a nyomást.

  • 100.  ikoszd (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:16

    @ikoszd: de így sem rossz

  • 101.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:17

    Amit ma csinál Cé, azért a szívembe zárom még jobban. Ha nyerünk, ha vesztünk.

  • 102.  lazy69 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:18

    micsoda iram,mit is mondtak,a kupa az kis dolog,a bajnokság és a BL számít igazán? :) ehhez képest meghalnak a pályán

  • 103.  José María Gutiérrez Hernández (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:18
  • 104.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:18

    @acdcisti: ezt már akkor tudtuk, amikor idejött, még ha ingyér is. Senki nem értette, én még most se. Pont egy ilyen meccsen jobbhátvédnek tenni, hááát...maradjunk annyiban, hogy José szeret kockáztatni.

  • 105.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:19

    melegpitevolt

  • 106.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:20

    Pepe nem játsza ezt a meccset sem végig a közép pályán :(

  • 107.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:21

    pepe ezzel kiesett a visszavágóról?

  • 108.  JesusNavas (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:21

    húúúúúúúúúú, ezt megúsztuk.
    hála az égnek sikerült Madrid érzelmű spanyol streamet találnom. Ugatnak és üvöltenek állandóan.

  • 109.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:21

    Hamar eldőlt, hogy Pepe nem játsza végig... Ez milyen fölösleges odalépés volt:((

  • 110.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:21

    @opal: csúnyán rálépett a lábára:/

  • 111.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:21

    Kurva gyorsan abba kellene fejezni a rugdosódást, mert rá fogunk cseszni. Pepe már besárgult, Lass is be fog biztos, akkor meg bajban leszünk. Oké hogy rohadt nagy az iram és fel vagyunk pörögve, de ha kiállítanak valakit megint tőlünk, akkor reszeltek a meccsnek.

  • 112.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:23

    @krysal: higgadni kéne, bekkelni, aztán a félidő végén lecsapni ismét

  • 113.  winston1 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:23

    f@sz@ !! PEPE!!!ügyes

  • 114.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:25

    ugye nem sérül meg Céééééééé?????

  • 115.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:26

    az első 5 percről lemaradtam, messi játszik? :) Mert ha igen akkor eddig jók vagyunk. csak pepe 2. sárgájától parázok

  • 116.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:27

    @lesliepapa: igen,csak nem látszik.

  • 117.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:28

    Hamit a K anyucikád!

  • 118.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:28

    Fasza. Altintop első hülyesége, San Iker kellett hogy ne legyen gól...

  • 119.  Tomix (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:29

    Sziasztok egy élvezhető streamet tud dobni valaki?

    Eddig minden akadt amit találtam.

  • 120.  kompany (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:29

    Pepe, sárgával, saját 16-osa előtt... :D:D

  • 121.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:29

    Altintop nagyon kevés. Akkor inkább Coentrao jobbra, Marci balra kellene talán, bár Coentrao jól tolja, és Hamit is csak labdával hibázik...

  • 122.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:32

    ez meleg volt.

  • 123.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:32

    hát azért sokkal szebben játszanak sajnos...

  • 124.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:32

    köszi andrés

  • 125.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:33

    @Maverick: Coentrao-t ne, ha lehet. Akkor inkább Varane menjen ki jobbra, tud ő jobbhátvédet is játszani.
    Megint mit úsztunk meg, te kurvaélet! Nem lesz mindig ilyen mázlink, jól látszik hogy mennyit ér a védelmünk...

  • 126.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:33

    Hamitot le kell vennünk Iniestáról, Pep ráküldte rendesen... Joggal.

  • 127.  sosi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:34

    Altintopot megeszi Iniesta!

  • 128.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:35

    @IronRock: Varane nincs a padon.

  • 129.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:35

    @blancoszilva: ezzel a kezdővel mit vársz? Vezetünk, több mint jó :)

  • 130.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:35

    pepe is részt vett egy dráma kurzuson :)

  • 131.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:36
  • 132.  sosi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:36

    @Tomix: bwin tök jó, csak kicsi a kép:(

  • 133.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:37

    @sosi: ezt pedzegettem a meccs előtt. Még Ramos-t is átverte rendszeresen, pedig ő egy klasszissal jobb Altintop-nál. Igazából Varane kivételével nincs aki oda kimehetne. Hacsak José Lass-t vissza nem vonja, és Altintop-ot feltolja a középpályára.

  • 134.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:39

    @Maverick: akkor ezt a meccset kb. ezen buktuk el. Valaki ki fog esni a védelemből vagy a középpályáról, és nincs kit beküldeni. Albiol-t meg hagyjuk, középen se egy életbiztosítás idén, de jobbszélen egészen rettenetes amit védőként produkált...

  • 135.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:40

    geci h egy labdát nem bírunk kihozni...bosszantó

  • 136.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:41

    Cé alázatossága tetszik a legjobban ezen a meccsen!De ezzel a védelemmel nem ússzuk meg kapott gól nélkül, pedig innentől kezdve már csak az számít hogy nullával lehozzuk.

  • 137.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:44

    a barca azért jobb ennyivel az összjátékban mert nagyon jól megfigyelhető h ők h segítenek egymásnak mozognak a labdás játékos felé még mi inkább távolodunk a labdás embertől...

  • 138.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:44

    beszorultunk b@ssza meg

  • 139.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:45

    Iniesta labdalevétele... Carvalho becsúszása... Zseniális!

  • 140.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:45

    ha kibirjuk szünetig jose rendbe rakja a fejuket remélem

  • 141.  sosi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:48

    @IronRock: Akkor is Ramos ki jobbra, Varanet meg dobjuk be a mélyvízbe!

  • 142.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:50

    jöhet a következő sör!

  • 143.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:50

    Lass nagyon jó!

  • 144.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:50

    ez a 45 perc mintha csak 5 lett volna :)

  • 145.  Endoscope (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:51

    HamitSHOOOW!:)

    A titkos fegyverre nem készültek a Barcánál.

  • 146.  shinigami (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:51

    @blancoszilva:
    olyan mintha probalnank ures teruletekbe mozogni, es 1-2-3 passzal a barka kapu ele kerulni, a barka jatekanak pedig az alapja h kozel vannak egymashoz es rengeteget passzolnak

  • 147.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:52

    @lesliepapa: nincs mit rendberakni. Nem tudunk cserélni, Özil és Kaká most nettó emberhátrányt jelentene, Callejón-t meg hagyjuk. Ezzel a csapattal kellene kihúzni végig, de erre semmi esélyt nem látok. Előbb-utóbb jön egy Barca támadás ahol sem San Iker, sem a szerencse nem ment meg minket, és már így is beszorultunk teljesen a félidő végére. Minél inkább fogy az erő, úgy leszünk egyre fáradtabbak, a Barca meg csak a pillanatra fog várni.

  • 148.  sosi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:54

    31-69 a labdabirtoklás! Tudom már volt, hogy a miénk volt 52 mégis kikaptunk, de ez erős:(

  • 149.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:54

    SZerintem sincs mit rendberakni. Teljesen jó, mindenki odateszi magát. A jobb oldalunk gyenge Iniestával szemben, de lehetetlen cserélni. Max. Higuain helyett jöhetne Özil, hogy kicsit több passzoló ember legyen, de ez is nagyjából céltalannak tűnik most még. Nincs nagyon alternatívánk.

  • 150.  hfeszoj (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:56

    Azért az elég laza, hogy Altintop vagy 4 embert elküldött már lővőcsellel, elképesztően higgadt csávó,csak ekkora hibát ne csináljon többet.

  • 151.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:56

    @IronRock: nem egy labda amit eladtunk vagy hazaadtunk pánikreakciónak tűnt számomra. Az pedig hogy a kevéske kontránknál mindig rosszul passzolnak a 16-s előtt az szerintem szintén a higgadtság hiánya. Persze ez most normális, de bízom jose bemcsijében :))

  • 152.  Misle (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:57

    Ez a digis kommentátor marha idegesítő,ráadásul állandóan keveri Pepét és Benzemát...

  • 153.  WT14 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:57

    José remélem kitalál valamit a szünetben, mert minden akciónknak a vége hazaadás, majd Iker "puntol" egyet, NFL-es szóhasználattal élve. valami építő játék jó lenne, mivel látszik hogy ők is megfoghatóak hátul, csak ahhoz át kell vinni a bogyót a támadó harmadba. lehet kéne egy Higu - Kaká/Özil csere...

  • 154.  shinigami (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:58

    @IronRock:
    azert ok is faradnak, mi meg vszeg nem fogunk kitolatni a busszal a kapu elol

    @sosi:
    tipikus kontra felallas...

  • 155.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:59

    @Misle: és majdhogynem potyának nevezte a gólunkat, nem értem...lerúgta zokni mellé vidékiesen, mi ebben a kapushiba?

  • 156.  sosi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 22:59

    Vagy Lass jobbek, Marcit meg ki balra, Koncentrálóval megoldják, már többször mondtam!

  • 157.  elkesetthusvetinyul (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:01

    @Misle: a sporttv-s közvetítésekhez képest még így is hallgathatóbb.
    jó meccs, tetszik.

  • 158.  EndreUjszászi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:02

    @WT14: nem rossz gondolat. kellene egy valaki, aki 'lát' a pályán és szervez, de nem védekezést mint Xabi, hanem mint Kaka/Özil, én inkább Özilt favorizálnám! sztem meg is lépoi Mu a szünetben...Hala!

  • 159.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:03

    @sosi: talán ez az egyetlen alternatíva, hogy Varane nincs. Iniesta-t meg kell állítani valahogy, az összes veszélyes támadásuk a jobb oldalról jött. A gond az, hogy Coentrao nem igazi szűrő, még Lass is inkább az. Most viszont muszáj ütközni a középpályán, másképp nem megy.

  • 160.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:04

    szerintem is lassan jön özil,kell ő ide a pontos passzokkal illetve marisunk is be ugorhatna.

  • 161.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:06

    mariska a padon van?????????

  • 162.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:07

    Ez az Alexis hogy játszhat végig akár 1 meccset is??? Csak szövegért 3 sárga/meccs akárhányszor nézem a Barcát... Elképesztően nagy tuskó, Alvest teljesen elhomályosítja.

  • 163.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:08

    puta madre!

  • 164.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:08

    hamit nem nagy esztétikai élmény :)

  • 165.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:08

    baszzzza meg

  • 166.  MLM_poharam (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:08

    kib*szott szögletek h nem tudunk figyelni besz*rok.

  • 167.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:08

    Ááááá, ennyi vót

  • 168.  sosi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:08

    Megint egy rögzitett helyzet!

  • 169.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:08

    @robroy: miért igy kell

  • 170.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:08

    Tessék bazmeg. És mostantól felvehetjük a szopóálarcot...

  • 171.  lazy69 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:09

    vazze,h a törpéket fogjuk,és az egyetlen fejelni tudón senki...

  • 172.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:09

    @MLM_poharam: ezek az ovodás gólok amit majd mindenki ellen minden meccsen benyelünk otthon, bosszantó...és ezzel nagy a baj.

  • 173.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:10

    Okosan csillapítjuk a kedélyeket...

  • 174.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:12

    kezdünk kipukadni ,kellene egy kis frisités.

  • 175.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:12

    most a barca megnyugszik és megint villanunk egyet

  • 176.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:14

    @lesliepapa: igen meg nyugszik és villannak nem egyszer,nem érzem az erőt magunkba.

  • 177.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:15

    José bazmeg, csinálj már valamit a jobb oldallal, mert Antilop helyén a gúnynevét róla kapó afrikai patás kérődző is játszhatna, haszontalanabb az se lehetne!!!

  • 178.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:16

    @robroy: több optimizmust! amúgy nem érdemes nézni

  • 179.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:17

    Altintop show újra:)

  • 180.  Gegeur (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:17

    Hamit megmutatta, milyen egy jó szélső! :)))

  • 181.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:17

    @lesliepapa: optimista vagyok csak nem látom José miért hagyja szét esni a csapatott.

  • 182.  elkesetthusvetinyul (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:24

    Pepé ezek szerint osztálytársa volt a katalánoknak a színitanodában ;)

  • 183.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:24

    Mi a ************ szükség van erre??????

  • 184.  vaczip1 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:25

    ez egy Busquets-díjas esés volt :D

  • 185.  elkesetthusvetinyul (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:25

    semmi közöm hozzá, de én nem Lass-t hoztam volna le...

  • 186.  sosi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:25

    @elkesetthusvetinyul: Hát volt kitől tanúlni:)

  • 187.  CR7MADRID (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:26

    srácok valaki plíííz megdobna egy működő streammel?? mert az összes amit használok most döglött meg :S:S:S

  • 188.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:26

    De miért Lass???? Miért? Miért??

  • 189.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:26

    @elkesetthusvetinyul: inkább igy törlesszen pepe mint izomból, de tényleg gáz

  • 190.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:26

    Na itt buktuk el...Higu-t még értem, sokat nem csinált a meccsen, labdát se kapott. De hogy Lass-t mi a francnak kellett lehozni...-1 védekezni tudó ember, és se Özil-nek, se Callejón-nak nem az erőssége a védekezés...na ha most nem fognak felszecskázni minket, akkor soha.

  • 191.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:27

    josééééé??

  • 192.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:27

    ezeken a clásicókon mintha nem is a real játszana...bosszantóan szar amit művelünk ellenük már jóideje...

  • 193.  lazy69 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:27

    buszki esésén röhögött az angol riporter is

  • 194.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:27
  • 195.  sosi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:27

    Pepének megint elgurult...

  • 196.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:28

    Ez a Callejon egy faék agyilag...

  • 197.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:28

    Pepe megint a tuskóbb énjét vette elő erre a meccsre...ez most megint mi a francnak kellett?? Még utólag is eltilthatják érte!!

  • 198.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:28

    most védtem utoljára pepét,baszdmeg mi a fasznak????

  • 199.  CR7MADRID (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:28

    @lesliepapa: húúú köszi szépen!!!! (:

  • 200.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:28

    na ezek nem kellenek ,ez aljas gusztustalan,pepet most le.

  • 201.  MLM_poharam (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:28

    na kezdődik...hányok.

  • 202.  kompany (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:28

    Pepe, hogy védjünk így?... Undorító volt.

  • 203.  elkesetthusvetinyul (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:28

    @lesliepapa: na EZ mire volt jó??? :S
    tudom hogy tele vagyok előítéletekkel vele szemben, de senki nem tud meggyőzni arról, hogy nem látta Messi kezét, amin átgyalogolt...

  • 204.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:29

    Mi lenne, ha fociznánk apritás helyett?

  • 205.  sultan2004 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:30

    Pepe tényleg nem normális. Ez van.

  • 206.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:30

    @elkesetthusvetinyul: szerinted én tudom a választ?

  • 207.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:31

    egyszerűen magára hagyjuk a társakat 4-5 barcással szemben,most mégis mi a toszt várnak őszintén??A durvulást is mindig mi kezdjük.

  • 208.  sultan2004 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:31

    Sajnos látszik a klasszis különbség a két csapat között. Örüljünk, h a Barcánál nem forszírozzák a győzelmet. Jó nekik az x.

  • 209.  elkesetthusvetinyul (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:33

    @lesliepapa: tudom, hogy nem. csak egy költői kérdés volt :)

  • 210.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:34

    Endo leborulok előtted amiért te még mindig optimistán állsz a clásicókhoz...én már erre rég nem vagyok képes

  • 211.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:34

    azért a két öreg az két öreg ,jó ezt látni :D

  • 212.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:35

    Én védem Pepét mert a miénk, Messit meg utálom, ennyi! És ilyet sem ő csinál csak a focipályákon, hagyjuk már.@elkesetthusvetinyul: miért láttad, hogy hova nézett?:)

  • 213.  lazy69 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:35

    hátha belefárad a barca,és rontanak a bajnokságban :)talán ennyi pozitívum...

  • 214.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:36

    azt a passzt...

  • 215.  MLM_poharam (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:36

    k*rvák vére.

  • 216.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:36

    na ez hihetetlen

  • 217.  Tomix (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:36

    Nemá hogy a hátvádek nyerik meg a meccset

  • 218.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:36

    még 1-2 évig ezt kell néznünk az tuti

  • 219.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:36

    baaassz@@@@ meg!

  • 220.  MLM_poharam (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:37

    ezt a barcát idén se verjük meg, bárhogy is állunk fel.

  • 221.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:37

    Kurva életbe. Asszem eddig néztem. Két védőjük intéz el minket. Szuper érzés...

  • 222.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:37

    Most semlegesen tekintve erre a gólra: mennyire zseniális volt már az a passz???

  • 223.  lazy69 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:38

    miért van az,h mindenütt a barca van... nem igaz,h nem lehet kiismerni őket...

  • 224.  José María Gutiérrez Hernández (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:38

    Nem hiszem el...

  • 225.  sultan2004 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:39

    Az adott területen kispályás focit játszanak. Csak kispályás védekezéssel lehet ellene tenni. Most meg jöhetnek a piros lapok!

  • 226.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:39

    Callejón, te egy agyatlan fasz vagy! Kicselezi magát a tökéletes ziccerből, ahelyett hogy rátűzné... És igen, bejött Granero, na innen lehet tudni, hogy José már nagy ívben szarik a meccsre és a párharcra.

  • 227.  Tomix (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:40

    Azért Alves is hozza a formáját

  • 228.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:40

    egy kurva támadást nem bírunk végigvezetni, röhej,azt hiszem a megoldás talán egy-két tudatos,minőségi(nem feltétlenül szupersztár)igazolás lenne,nem pedig ilyen Perez féle faszság,látszik h nincs még kész ez a csapat

  • 229.  lazy69 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:40

    nem marad góllövő...

  • 230.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:40

    Na jó! A két eke rúg nekünk két gólt. Sima BARCAFÓBIÁNK van, nem más! Látszott a játékoskijáróban is az arcokon. Idén nem szeretnék több Real-barcát látni a bajnokin kívül(azt sem nézem meg).
    A kupát nyerje a Valencia, mi a BL-t s bajnokságot, aztán ennyi.

  • 231.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:41

    A Moneyball mintájára én nem lövés meg passz statisztika alapján, hanem IQ szint és pszichologiai teszt alapján próbálnék egy csapatot összerakni...

  • 232.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:42

    @IronRock: Jose szart az egészre már tegnap este is :)

  • 233.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:43

    Azt mivel magyarázzátok, hogy kb kétszer annyit bírnak futni a katalánok?

  • 234.  MLM_poharam (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:43

    persze h nem tudunk végigvezetni 1 támadást sem, mert 4-3-3ban álltunk fel és elejétől fogva a védekezésre mentünk csak CR szerencsésen betalált. jó én is azt mondtam h legyen 4-3-3 Pepével a kppályán, de ma ezt is a kukába dobhatjuk a 4-2-3-1 mellé. ha a BL-ben összekerülünk velük akkor vmi teljesen újat kell húzni felállásban!

  • 235.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:44

    Nem hiszem h ennyivel el lenne intézve h José beleszart a meccsbe,erre nem lehet fogni,tisztán látszik h klasszisokkal jobb a barca az előző meccseken valóban áttörhettük volna a pszichés gátat mert partiba voltunk egy darabig de a mai meccsből én azt tudom csak levonni h szimplán a barca sokkal jobb a realnál

  • 236.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:45

    @opal: gondolod, ha eljutunk odáig a BL-ben, nem kerülünk össze velük megint? Vagy legkésőbb a döntőben? Ne is álmodj róla... a bajnokság meglehet, ha nem botlunk többet mint ők, a BL-ről kár álmodozni. Jövő héten meg játsszon a visszavágón a Castilla, esetleg ők nincsenek beoltva még Barca-fóbiával...

  • 237.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:46

    Szép volt karvaly :)

  • 238.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:46

    baszdmeg :D:D:D:D ezen már csak nevetni tudok,GUSZTUSTALAN!Geci szétbasz az ideg!!!

  • 239.  Tomix (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:47

    Épp most akartam írni, hogy Carvalho mintha pályán sem lenne....erre..

  • 240.  amunkas (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:47

    @opal: ha nem a realról lenne szó, jobb doppinggal magyaráznám. a barca 90 percen keresztül egész pályást letámadást játszik a szezon 60 meccsén.
    Viszont pont a blancókról tudom nehezen elképzelni, hogy nem tudnak ugyanolyan jó cuccot szerezni.

  • 241.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:47

    Na, nálam ez piros lett volna Carvalhonak... tudom, hogy a szabályok szerint ez valszeg sárga, de akkor is...

  • 242.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:47

    @opal: lehet ezt Úri ember modjára is :D

  • 243.  sultan2004 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:47

    Ez meg carvalhotól piros volt...szándékos utánrúgás...

  • 244.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:48

    Nevetséges, ostoba hibák megint, és Pepe is bekaphatja, az a megmozdulás rohadt felesleges volt.

    Mondjuk fel voltam készülve az eredményre, mikor a kezdőt megláttam.

  • 245.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:49

    legalább hozzunk ki egy döntetlent!

  • 246.  sosi (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:50

    ...passz

  • 247.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:50

    @MLM_poharam: Nem tudunk mást húzni. José megpróbált visszatérni most ahhoz falanxhoz, amit a tavalyi kupadöntőn játszott a csapat. De nem jött be. A 4-2-3-1-el pedig agyonvertek volna minket, abban max egy félidőt lehet kihúzni a Barca ellen, többet tüdővel nem lehet abban a felállásban kibírni. Kellene 2-3 klasszis all-round középpályás aki támadni és védekezni is első osztályúan tud. Amíg ez nincs, ne is álmodjunk arról, hogy tartósan magunk mögé tudjuk utasítani őket...

  • 248.  higanybenzin (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:51

    húúú ez igazán fájhatott bolhácskának!

  • 249.  Tomix (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:51

    Coentrao,..kiváncsi leszek hány utólagos eltiltást kapunk

  • 250.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:52

    Carvalho megint...És csodálkozunk h miket ír a sajtó rólunk...Áhh baszdmeg nem hiszem el.

  • 251.  sultan2004 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:52

    Kínomban röhögök...Messi mit kap ma....

  • 252.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:53

    Atya ég... Carvalho ezért hogy nem kapott lapot?

    Gusztustalan az egész sport ezektől a rájátszós fetrengésektől:( Nem értem miért nem lehet fél éves videós eltiltásokkal felszámolni ezt.

  • 253.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:53

    @IronRock: Az jó gondolat hogy játszon velük a tarcsi...tökéletesen egyet értek. A BL, hmm, jó kérdés, amekkora szerencsénk van mostanság a sorsolásokkal megkapjuk őket a negyeddöntőben...de azt mondom nem lesz így, mert én álmodok erről :)
    A bajnokságban porrá kell verni mindenkit, nagyon rákészülni és meglesz, a BL-ben meg jöhet akárki, nagyjából bárkit aprítunk európában. A buzikat meg csak kiveri valaki előlünk , mert absz verhető csapat(kivéve nekünk, a nyomrult fóbiánk miatt)
    Na de lássuk be, ez a mai kezdőnk is egy komédia volt. Ahhoz képest, nem is rossz eredmény. De szerintem tök fölös kisérletezgetni, mert Csernusnál kellene azt tenni.

  • 254.  robroy (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:54

    tudjátok mire jöttem rá,lehet h mi vagyunk a királyi csapat,de itt csak valami lázadó pornép vagyunk,ők pedig hozzák az igazi hüvös eleganciát.Nincs kapkodás,esztelenség,csak játszanak,és azt is elegáns módon,van mit tanulnunk.Jó éjt

    HALA MADRID

  • 255.  WT14 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:54

    nou campban b-csapat menjen ki azt' jóvilág. fölösleges lefárasztani a játékosokat ha úgyis cida a vége...

  • 256.  erdei_gyula18 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:54

    Kemények vagyunk továbbra is...ezzel a játékkal nem fogjuk a Barcat megverni soha!
    Amúgy még a döntetlent sem érdemeltük volna meg...

  • 257.  lesliepapa (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:55

    kik lesznek eltiltva a visszavágóról a lapjaik miatt?

  • 258.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:55

    Mondjuk az nehezíti a dolgunkat h kb a fél csapat nem a saját posztján játszik,míg a barcánál mindenkinek megtalálták a tökéletes posztot,ahol a maximumot tudja hozni.Milyen jól jött volna most egy bizonyos Wesley Sneijder...(meg mondjuk Angelito)

  • 259.  sultan2004 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:55

    A jövő héten senki sem várja el, hogy lerohanjuk őket. Meg lehet próbálni egy bunkerfocit, tisztán kontrára berendezkedve. :-)

  • 260.  IronRock (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:55

    És vége. Hát akárki írja majd az értékelőt, nem irigylem érte... Ez még a decemberi meccsnél is szánalmasabb produkció volt. És jól látszott, ha kicsit is felpörög a Barca, max agyonrúgni tudjuk őket, másképpen szerelni nem. Jövő héten játsszon ellenük inkább a Castilla. És José is bekaphatja, mert a kezdő és a cserék alapján látványosan leszarta a meccset, csak próbált úgy csinálni, mintha...

  • 261.  Real013 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:56

    inkább kapjunk ki 6-3-ra (vagy nyerjünk ugyanennyire) a Barcától TÁMADÓJÁTÉKKAL, (ami a sajátunk) ehelyett a beállunk védekezni ( és aprítani) és csak egy-két góllal kapunk ki, az dobja a lájkot! Az szebb vereség lenne ezeknél! Komolyan!

  • 262.  sittingbull90 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:58

    Lehet, hogy ki leszek moderálva, de akkor is leírom. Ezért utálják pepét a futballt szerető emberek. Azért amit ma művelt megint. Rálépni egy ülő játékos kezére?? Ne mondjátok, hogy nem látta, mert direkt lenézett! Büdös portugál tahó. A pálya közelébe nem kéne engedni! Busquetset ekézitek, hogy láthatatlan arctámadók? pepe mit művelt ma?? szánalmas, ma megint csak a kiba.szott favágás ment nálatok. viszlát

  • 263.  Real013 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:58

    @Real013: A lájkos részért bocs, eredetileg facebook-ra szántam.

  • 264.  SiempreReal (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:59

    Most már örökké esni fog!?

    Nem hiszem el. Nem csodálom, hogy már a srácok is fejben összeesnek. Bármit, bármit csinálnak nem megy. Nem megy. Hiába a vezetés, hiába bármi, nem tudnak felülemelkedni azon, hogy pár túlértékelt törpe rohangászik a térdüknél. Nem hiszem el. Ha meglenne a liga talán elhinnék. De már kezd gáz lenni, hogy lassan a fél liga ellen pontot/pontokat bukik a barca, mi még mindig nem tudunk sehol egy nyomorult döntetlent kicsikarni. Annyiszor nyugtattam magam krysal szavaival, de egyre kevésbé hiszem el.

    Örökké csak nem eshet. :'(

  • 265.  WT14 (Válasz erre)
    2012. 01. 18. 23:59

    a Betis sokkal többet támadott a Nou Campban mint mi ezen a meccsen, pedig 3-nál több támadó játékos náluk se volt a pályán, úgyhogy nem lehet a felállásra fogni. mindenki csak rúgta a labdát amerre a fasza állt, ennél a megye 2-ben több szervezés van. 3 kibaszott kurva előrepassz nem volt megint az egész 2. félidőben. nem vagyok benne biztos hogy megnézem a visszavágót...

  • 266.  vaczip1 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:00

    @opal: szerintem eleve nem is kell annyit futniuk, mivel 70%ban náluk a labda nem nekik kell letámadni, a rövid passzoknál meg közel állnak egymáshoz. Sokat futni csak a ritmusváltások meg a kapuratörésekkor szoktak.

  • 267.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:01

    És igen ez a bosszantó h alig rázzák meg magukat és így is jobbak, meg az a nyugodtság és elegancia.De erre mi is képesek lennénk!!!Nekünk is vannak olyan játékosaink akik képesek(?) erre,egyszerűen nem értem.Ez a meccs is egy kurva nagy nulla volt.A barca ellen miért nem erőltetjük a PONTOS,egyérintős játékot amit annyira szépen tudunk?megkapja valaki a lasztit és a többiek nem azon vannak h többen felémozogjanak vagy elvigyenek egy-két embert hanem egyszerűen távolodnak,magára hagyják a labdás embert egy rakat barcással szemben.Nagyon bántó a szemnek az a játék amit ellenük mutatunk fel(ez kb 3 éve így van)

  • 268.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:01

    Maga a felállás ostobaság volt, hiába Higany, Benze, ha nincs, aki labdát adjon nekik. Így nem is lehet nyerni ellenül, ez bizonyos.

  • 269.  MLM_poharam (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:02

    @IronRock: "Kellene 2-3 klasszis all-round középpályás aki támadni és védekezni is első osztályúan tud." Na ilyen nincs a piacon jelenleg. Talán egy 3-3-3-1 meg lehetett vna próbálni, ezt meg is húznám a visszavágón, ott már nyugodtan kísérletezhetünk. pl. Ramos, Varane, Coentrao - Marcelo, Sahin, Özil, Lass - CR, Benzema, Di María

  • 270.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:03

    @sittingbull90: abszolút igazad van és szerintem nem leszel moderálva mert mindenki tudja h igazad van sajnos

  • 271.  sittingbull90 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:04

    @blancoszilva: elnézést kérek mindenkitől... első felindultságból írtam, sajnálom (mondjuk sok idő telt el az eset óta) de nagyon mérgesen jöttem fel ide. sorry még1x

  • 272.  MLM_poharam (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:06

    @sittingbull90: pepét mindig is próbáltam védeni, de h minek kellett rátaposnia messi kezére, nem tudom. ezek után hogyan védjem, sehogy..

  • 273.  sultan2004 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:09

    @krysal: Higanynak lett volna a szerepe az előkészítés, amit ő nem tud. A meccs egyetlen értékelhető jelenete az volt, amikor Altintop segre ültette Iniestát, majd gólpasszt adott Benzemának. Csak nem talált be.

  • 274.  hbk20 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:09

    @lesliepapa: miért Alves az?:D ha utcán meglátnám a fejét beleverném vagy 5ször egy tűzcsapba:D

  • 275.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:09

    @WT14: valóban 2 értelmes passzunk nem volt,az összjátékokra kéne rágyúrni,a barca se csinál mást de ezt tökéletesen...Persze kellenek ehhez kreatív játékosok,de azok is vannak szóval edzéseken ezeket kéne erőltetni elsősorban,meg h meccs közben egyből szerkezetet/taktikát/játékmódot tudjunk változtatni.Meg végre kurvára normálisan össze kéne rakni azt a baszott keretet és mindenkit azon a poszton játszatni ahol a legjobbat nyújtja.
    @MLM_poharam: én is gondoltam régebben egy nagyon hasonló mitöbb most átnézve 1az1ben ugyanezen a kezdőn,de a 3 védőt sajnos még jobban bedarálnák,mondjuk erősebb középpályán nehezebben tudnának átgyalogolni...hm azért egy-két próbát megérne,akár más csapatok ellen is mert egy meccsből(pláne nem a világ legjobb csapata ellen)nem lehet sok következtetést levonni

  • 276.  krysal (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:10

    @sultan2004: Higany klasszikus 9-es, aki előkészítést vár tőle, az hagy ne mondjam csúnyán, hadilábon áll a realitás érzékelésével.

  • 277.  R.A.I.L. (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:12

    Nyugalom srácok, ez a kupa elment, van másik. Egyszer megtörik ez a pech széria. Jövő héten real c kezd. Bajnokság, Bl meglesz. Történhet bármi az én szívem örökké fehérben fog ragyogni.

  • 278.  WT14 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:13

    a mutatott játékot tekintve, legszívesebben ezt küldeném a csapatnak és Josénak:
    www.youtube.com/watch
    ez így már tényleg nem mehet így tovább...

  • 279.  Real013 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:13

    Különben most az a jó, hogy ha megpróbáljuk a továbbjutást, akkor muszáj lesz legalább 2 gólt rúgni. Az meg nem úgy, hogy védekezünk...

    Ha nem próbáljuk meg, akkor meg játszhat a B-csapat is, csak abban meg benne van az alázás.

  • 280.  donJuanito (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:14

    Ide vezet a Komplett-féle arcoskodás. Nem szívesen mondok ilyet, de alázatban és szervezettségben van még mit tanulnunk a Barcelonától.
    Mourinho ettől függetlenül egy zseni, és ha a szerencse is a mi oldalunkra áll - pl. egy egészséges di María személyében -, lesznek még szorosabb meccseink is velük.

  • 281.  Real013 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:15

    @WT14: Szééép :D :D :D

  • 282.  zakkant34 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:16

    @WT14: DDD

  • 283.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:17

    az a baj h mindig mondjuk h egyszer megtörik a jég,de addig amíg ilyen (ide illesszen be mindenki tetszés szerinti,de mindenképpen negatív jelzőt)játékot produkálunk tuti nem fog,ez nem fog csak úgy magától bekövetkezni,a barca kb 6000 meccs óta ezt a játékot nyomja,6001-edjére,6002-edjére...is ezt fogja,magyarul nekünk is kéne vmit tenni azért h megtörjön az átok

  • 284.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:18

    @WT14: :D

  • 285.  elkesetthusvetinyul (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:19

    az első 50-60perc tetszett, annak ellenére, hogy a Madrid vezetett, illetve Puyí egyenlített. De ami utána volt...Felnőtt emberek, akikre a világon százezrek tekintenek példaképként...szánalmas, nem találok rá jobb szót. Ez a brigád ennél többre képes (direkt nem csapatot írtam, mert nem képesek még csapatként funkcionálni)

    @krysal: látod? többek között ezért nem tudom többnek venni, mint egy marék összeszáradt kutyapiszok :(

    aki pedig színészkedéssel, fetrengéssel satöbbivel vádolja a Barcát remélem jól megnézte ma a brazilportugál színpadi produkcióját

    jó éjt

  • 286.  MLM_poharam (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:19

    @blancoszilva: jövőhéten meg lehet próbálni a barca ellen, mert ma eldőlt a párharc sorsa. a barcát a kppályán kell megverni de nem úgy h bekkelünk meg szűrünk hanem olyan játékosok kellenek oda akik tartani tudják a labdát és meg is tudják játszani, plusz gyorsak is. azért mondtam a Marcelo, Sahin, Özil, Lass kppályát elöttük meg Mariska és CR, éknek meg Benzema. na de mind1 majd csak lesz vhogy..

  • 287.  Maverick (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:20

    Ezt a csapatot csak mérhetetlen akarattal és szívvel lehetne megverni, de azt elhomályosítja esetünkben a görcsösség... Az Inter meg tudta tenni, mert nekik a Barca csak egy csapat, egy kurva erős csapat, de semmi több nem volt... Nekünk ez egészen más, és ez a plussz nem engedi megtörténni a dolgot.

  • 288.  flesli (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:20

    Sziasztok

    Nem szoktam hozzászólni általában, de ezt most muszáj. Miért kell erőltetni ezt, hogy 6-7 emberrel védekezzünk főleg hazai pályán. Sokkal jobb volt a decemberi meccs ott voltak helyzeteink, csak szerencsénk nem. Azért mert az Interrel anno egyszer megtudta csinálni, itt nem kéne erőltetni. Mou első évébe majdnem minden meccsen ezt játszatta velük. Felesleges volt ma a három támadó a pályán mert nem volt kitől labdát kapni. Plusz szerintem Altintop nem volt rossz, viszont elég sokszor elmentek mellette plusz jól kihozza a labdát majd elpasszolja. Szerintem Ronaldot nem kéne ezeken a meccseken erőltetni, ok most rúgott egy gólt, meg egyszer bevihette volna a labdát akkor passzolt és még volt két érdemi labdaszerzése kb. Ennél azért több kell. Özil kellett volna az elejétől és esetleg tényleg egy Sahinnal együtt. Ha mindenáron ennyi védővel akar kiállni akkor meg nem kell két befejezőcsatár. Hanem Özil mondjuk tegye be Ronaldot, meg Benya vagy Higu. De hogy két értelmes passzot nem mernek tudnak előre fele megcsinálni. Utólag persze könnyű okosnak lenni de ez a taktika már elég sokszor behalt.

  • 289.  MLM_poharam (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:20

    @WT14: :D:D

  • 290.  blancoszilva (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:21

    Nyugodalmas jó éjszakát kívánok mindenkinek!És sok sikert az elkövetkezendő napokban a barcás ismerősök elviseléséhez!(hozzáteszem joggal kapjuk majd a savazást,illetve nem nekünk kéne hanem imádott csapatunknak)Hala Madrid!

  • 291.  Timelon (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:25

    Hát srácok, nem irigyellek titeket, és nem pofázni jövök ide, csak gondoltam leírok pár gondolatot amivel sztem még sokan közületek is egyetértenek. Sajnálom Casillast hogy egy Pepé-vel kell egy csapatban játszania. Sajnálom a meccsre kilátogató real szurkolókat, mert már évek óta nem kapják vissza a jegyük árát. (legalábbis a clasícókon). Sajnálom hogy ennyi clasícó van mostanában mert elveszti a varázsát. És végül de nem utolsó sorban nem sajnálom hogy a barca jobb.
    Sztem Altintop bármennyire is sokat hibázott nagyon jó meccset játszott, sokszor megállította Iniestát, és azok a cselek... (majdnem gólpasszt osztott). Sztem a meccs legrosszabb embere Higany volt, még az árnyékát sem láttam labdához érni. Calléhon (nemtom hogy írják) meg túl sokat lóg együtt Pepével...

  • 292.  hbk20 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:25

    na jó,akkor visszavágón kérem a 3-2-3-2es felállást,az első 5ember szigorúan hátul maradjon,a 3ktk visszazárjon védekezni a két csatár meg várja elől a lasztikat

  • 293.  nemserultnem (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:25

    "a szégyen olyan, mint a fájdalom - csak először érzi az ember."

    az eredmény, a mérlegünk, a 'játék', a rúgdosódás, a taposás, Pepe... szégyen. de már nem (annyira) érzem.

  • 294.  hbk20 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:27

    ja és vhogy így Casillas-Ramos-Pepe-Coentrao-Xabi-Lass-Ronaldo-Özil-Di Maria-Benzema-Higuain

  • 295.  Gegeur (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:28

    Nekem Xabi tetszett legkevésbé. Nem a szabálytalanságai, az hozzá tartozik a posztjához, de amit szervezésben nyújtott, az elfogadhatatlan. Előrejátékban kerékkötő volt, semmit nem vállalt be, az ő posztjától pedig egy kicsit többet várnánk. A gondolkodása döntően befolyásolta a játékot, egyből szabadult a labdától, s leginkább a lehető legbiztosabb megoldást választva - ez azért nem Real-szint.
    Pepét én is mindig védtem, de ez sok volt nekem is. Nagyapáink korában persze elő-előfordult, hogy az ellenfél legjobbja valahogy megsérült a szünetben, mikor senki sem látta, de ezt a f@szságot nem tudom hova tenni. Egyrészt aljas volt, másrészt pedig ostoba, hiszen tudhatta, hogy negyvenkét kamerán keresztül az egész világ figyeli majd... Nem tudom, a két tulajdonság közül melyik bosszant jobban. Presztízsveszteség neki és a csapatnak is, Mou helyében megbüntetném.
    Altintop pedig nagyon elcseszte a teljesítményét az Abidal-góllal, amúgy a teljesítménye tetszett, leszámítva az 1-2 hülyén eladott labdáját.

  • 296.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:30

    Jose ezt tudatosan építette így le, szép színház volt, így nem tudnak belekötni, hogy feladta stb, magát és a csapatát védte be előre ezzel....Kiabált, produkciózott a meccsen stb.Szép színjáték volt :) A valóságban a kezdőn lehetett látni, hogy ez egy alibi vicc(a legjobb barca kezdő ellen uyge). A kupát tavaly megnyerték, az megvan, reális cél a bajnokság és a BL. Mindenki, de legfőképp José tudja, hogy jelen pillanatban lehetetlen mindhárom sorozatot megnyerni egy ilyen vetélytárs mellett. Ezt a kupát eldobta, ennyi.
    Hétvégén egy egész más csapat fogja cipóra verni a bilbaót.
    Presztízsként cumin vagyunk ismét, igen, nehéz elviselni nekünk, de milyen jó lesz mikor a bajnoki kupát emelik fel, netán a 10. BL serleggel együtt viszik ki a Cibelesre a szezon végén.
    Visszavágon full tarcsi menjen, a januári és februári bajnokikat csont nélkül behúzni, a barca meg vesződjön a valenciával(remélve hogy leszívnak).És botlani fognak még a télen a törpék a bajnokságban, ez fix.
    Az hogy most meg Pepet elkezdik ekézni megint, hmm kurva unalmas, igen rálépett a génkezelt kezére? És? Más pályákon is előfordul. Nem kell túldramatizálni.

  • 297.  donJuanito (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:41

    No igen, ha mindenképpen a kupa kellene, di Maríát is összedrótozták volna...

  • 298.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:42

    @Gegeur: Xabi Alonso kb 1 éve nem hozza a Real szintet!Lassú körülményes, bénul a középpályánk tőle. Nem sírnék ha már visszamenne baszkföldre levezetni. Sahin az utód, de fingunk nincs róla mit is tudhat....szóval szar helyzetben vagyunk, és ez nagyon nagy hátrány a barca elleni meccseken.

  • 299.  deltaTheEnd (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:45

    Rooney twitter:

    Pepe. What an idiot. Sometimes people wind u up.

  • 300.  opal (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:49

    deltaTheEnd ezért jöttél ide? Pont rooney megjegyzésével?:)

  • 301.  Endoscope (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:50

    Hát ez meg mi a f.szom volt már???

    Azt még elviselem, hogy nemes küzdelemben, támadva, űzve-hajtva a Barcát kikapunk. DE EZ??? A saját edzőm köp szemen, mikor ennyi zakó után is így szorítok a csapatnak? 27%-os labdabirtoklás és 2 kapuralövés HAZAI PÁLYÁN??? Elmennek már a p.csába, de tényleg.

    Értem én, hogy a 4-2-3-1-es letámadás, csak 2x20 esetleg 2x30 percig megy, de akkor talán amikor 1-0-ra vezetünk a félidőben egy halálosan fos taktikával és mákkal, akkor tán' át lehetne állni szünetben egy kettős cserével a 4-2-3-1-re, meghajtani a 2. félidő első 20 percét és b.szni nekik 1 vagy 2 gólt. És UTÁNA(!), 2 vagy 3 gólos előnyben(!) lehet bekkelgetni. De amikor az első félidőben csak a színtiszta mák meg San Iker reflexei tartanak életben és érezni lehet, hogy a Barca játékában BÁRMIKOR ott van a gól, akkor a 2. félidőben folytatjuk ezt az öngyilkos taktikát? Könyörgöm mi a véreres bráner ez?

    "Mire figyeljünk a Barca ellen?" kézikönyv 1. oldal 1. lecke: Barca szöglet = Puyol!!! És miből kapjuk a gólt? Ennyi b.zdmeg. Elemi hiba. A második esetnél már szerencsétlen San Ikernek kellett kimásznia, hogy lekapja az ISTENI PUYOL fejéről a bogyót, mert megint nem ment vele senki. Vicc. Mikor értik már meg végre, hogy nem Xavi, Iniesta (akit Altintop!!! 1-2 kivételtől eltekintve, szinte levett a pályáról) vagy Messi a kulcsember, HANEM PUYOL! Ébresztő!

    Az meg, amit Pepe, Coentrao és Xabi Alonso művelt. SZEMBEN A BÍRÓVAL, SÁRGA LAPPAL A ZSEBBEN LENÉZ ÉS MEGTAPOSSA?? És ezek után még I <3 Pepe póló? Komolyan b.sszátok meg, még véditek? A pofámról ég a bőr! Coentrao dettó. Xabi lehozta lap nélkül a meccset, amit máig nem értek hogyan. Karvaly hiába volt szinte végig Tanár (érted hónapok óta nem volt meccse), nyugodtan mehetett volna zuhanyozni.

    Én látom a fejlődést. Tavaly 0-5el kezdtünk. Aztán 1-1, aztán meglett a kupa (nagyrészt San Ikernek köszönhetően). Aztán a BL már ment a levesbe. Jött a Szuperkupa. Nekik mentünk, mint a szar. Hogy nem 4-0 volt a szünetben nekünk, az a klasszikus görcs/f.szmák kombó, de már legalább mi szereztünk vezetést! Aztán egyből(!) rá jött a törvényszerű egyenlítés, majd a 2. meccs 87. percében végleg eldőlt. Őszi bajnokin letámadunk, 1.perc vezetés(!), ziccerek(!),de megint nincs meg az a baromi fontos 2. gól. És szünet előtt megint egyenlítenek és onnan már törvényszerűen dőlnek össze fejben a fiúk. Most megint mi vezetünk(!) és már a szünetig kihúzzuk előnyben! Erre mit csinálunk, ahelyett hogy megragadnánk a lehetőséget, bekkelünk.

    NA EZT SOHA TÖBBET NEM AKAROM LÁTNI!

  • 302.  deltaTheEnd (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:53

    @opal: a többi mondanivalómat szépen összefoglalttoák pepétől a tömjük-tele-vkp-val-a-kezdőt taktikai húzásig.

  • 303.  Gegeur (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:55

    @opal: Így van, nem ez az első halvány meccse, az utóbbi időben azonban már határozottan idegesítővé vált. A tököm tele van vele, hogy a labdaszedők is többet hozzátesznek a játékhoz egy-két labda visszahozásával. Xabi halálpontos labdáit persze igazságtalan lenne szó nélkül hagyni, de az sablon, ha néha gólt is rúgunk belőle, akkor is. Fazonszabásznak nagyon kevés a srác, bármennyire is szimpatikus amúgy.

  • 304.  Endoscope (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 0:58

    Ja és ki volt az a Real játékos, aki MINDEGYIK(!) Barca játékoshoz odament gratulálni, miközben a csapattársai 70%-a már az öltözőben volt?

    Na ki? A KAPITÁNYUNK! Ennyit erről. Amíg nincsenek ilyen embereink és az ellenfélnél meg ott van Puyol, addig Mourinho pakolgathat akárhova akárkit, sosem fogunk nyerni.

    Ugyanakkor tisztelem és becsülöm Josét, amiért mindig újjal próbálkozik. Egy ilyen kezdőt Pellegrini sose mert volna meglépni. A hozzállása dicséretes, a taktikája ma kalap fos volt.

  • 305.  Gegeur (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 1:08

    @Endoscope: Attól agyfaszt kaptam, hogy Puyolról mindenki tudja, hogy hogyan és mikor fog érkezni. A válogatottban együtt gyakorolják, egyszerűen nem hittem el. De hogy a második esetben ugyanúgy egyedül érkezett (a gólja után!!!), s ha Iker nem kapja le kábé a 11-es ponton, akkor tényleg rajtunk röhög a világ. Bár lényegében így is, csak mondjuk a kétharmada még köpköd is közben.

  • 306.  ogre001 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 1:27

    Csak nekem tünik fel az hogy a Nagy José akármit húz soha nem jön be neki??? Védjük itt őt hogy már pedig ő direkt alakitotta igy a meccset hogy pont igy kapjunk ki mert igy nem kell magyarázkodni... De kell!!! Agyhalott taktikával, középpálya nélkül akarunk nyerni??? Lehet hogy ez Angliában meg Olaszországban bevált, de itt nem fog. És mi az, hogy nincs rend a fejekben, és a játékosok félnek a Barcelonától?? Vajon ezt kinek kellene megoldani??? Persze hogy annak az embernek akitől a megváltást várjuk már másfél éve, csak nem történik semmi... Mit tudunk felmutatni a Pellegrini éra óta?? Egy kupát amit -ahogy Endoscope fogalmazott- "nagyrészt San Ikernek köszönhetően". De vajon ténylegesen, közelebb kerültünk a Barcához vagy sem? Mert szerintem nem annyit, mint amennyit kellett volna.. Sőt!!!
    És hogy legyen egy közhely is a kommentbe a fejétől bűzlik a hal..

  • 307.  Komplett (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 1:28

    @donJuanito: kérlek ne keverd össze egy szurkoló minden bizalmát és hitét azzal, hogy valaki az kiabálja a Madrid mindenkinél jobb és csak ő nyerhet!
    az, hogy leírtam 'rommá verjük a Barcelonát' azért volt, mert hittem benne, és hinni is akarok benne. persze nekimehetsz a meccsnek úgy is, hogy te itt nem nyerhetsz. tőlem alázatosan és szervezetten is keresztülengedheted magadon a Barcelonát, ha nem gondolod azt, hogy meglesz a győzelem, sosem lesz meg.
    gond semmi srácok, jövő szerdán rommá verjük a Barcelonát!

  • 308.  Gegeur (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 1:47

    @Komplett: Te vagy a hibás, még a végén kiderül.
    Valahogy én sem szeretek tele gatyával meccset nézni.

  • 309.  sittingbull90 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 1:52

    Azt hiszem mentem Endoscope utolsó 2 hsz-ét... minden benne van, ami a lényeg. Titeket pedig nagyon sajnállak.. nagyon kedvelem az itt kommentelgető emberek többségét (a szerzőkről nem is beszélve). Nem ezt érdemlitek. Egyszer kéne szervezni közös meccsnézést :D szerintem tök jó lenne. (mielőtt valaki írná, hogy nem lenne jó mert úgyis le.opunk stb, nem ezért kéne, csak szimplán jó lenne) na jó éjt...

  • 310.  Komplett (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 2:00

    @Gegeur: már tegnap kiderült :) hogy mertem eltérő véleményt megfogalmazni?! fúj :P

  • 311.  pusztai_zseni (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 2:19

    @Endoscope: Nem akarom bántani a félisteneteket, de mi pontosan tudjuk, hogy Iker tudja, hogy Puyol tud úgy érkezni, mert ő látja, és ő nem egyszer kapott ilyet tőle, és nem egyszer állt már a másik oldalon is, akkor miért nem szól a védőinek, hogy "figyi, fiúk, Puyolt ne engedjétek a labda közelébe". Sz'al tényleg... mégis mi lehet a forgatókönyv, ha Xavi betekeri a labdát, és nem kisszöglet van?

    De látni rajta ezt az "ésmármegintmegszívtuk" arckifejezést... Nagyon sportember.

  • 312.  zoleelej (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 6:50

    @Endoscope: akkor ne nézd a visszavágót szerintem...

  • 313.  Merlin91 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 8:08

    Szar ilyet leírni, de Mourinho belebukott a Barca-elleni harcba. Ezt a Realt nem tudja felkészíteni, összerakni és működtetni ellenük. Más ellen meg hiába tudja, azt alighanem más is tudná. Neki nem a többi spanyol csapat meg a Bl-csoportellenfelek elleni meccsek a vizsgák, hanem a Clásicók. Azokon meg bukta van.

    Nyilván más edzőnek se sikerülne, Fergusonnak se sikerült kettőből kétszer, tehát nem Mourinho kvalitásait kérdőjelezem meg. Legfeljebb szimpatikusabban elismerhetné, hogy nem megy.

    Hozzá kell persze tenni, hogy ez a Barca nagyon nem egy csúcsra járó gépezet volt tegnap se és decemberben se. El lehetett volna kapni őket, ahogy a Getafénak meg Espanyolnak sikerült is (...). Mourinhónak ebben inkább van felelőssége, pszichésen nem tudja egyenesbe hozni a csapatát a törpék ellen.

  • 314.  kertiposzata (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 8:31

    Azt még lenyelem, hogy jobbak, nincs abban semmi szégyen. De már ott tartok hogy hányok ettől az ideggyenge, frusztrált agyhalott csürhétől. Képtelenek emelt fővel veszíteni, vállalhatalan viselkedéssel járatják a klubot, a szurkolókat. Az összes portugált eltakarítanám a klubtól szívem szerint.

  • 315.  donJuanito (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 8:47

    @Komplett, &Gegeur: Biztos bennem van a hiba de a győztes hozzáállás és a 'rommá verjük a Barcelonát' között én érzek némi különbséget. Pillanatnyilag egy csapat sincs, amely képes lenne 'rommá verni a Barcelonát'; tegnap esetleg nyerhettünk volna 2:0-ra, ha az első perctől az utolsóig koncentrálunk, és jóval nagyobb elszántsággal és támadóbb szellemben játszunk.
    Summa summarum: nem azt akarom mondani, hogy nem kell bíznunk a csapatunkban, de irreális elvárásokat se támasszunk velük szemben.

  • 316.  Neil Blender (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 9:25

    Tudtam, hogy ez lesz sajnos.

    Mármint hogy a csapat olyan frusztrált lesz, mint egy hóember augusztusban. Ezek vérprofik, a világ legjobbjai akarnak lenni de a másik csapat érezhetően könnyedén mindig lenyomja őket. Ezt egy vérbeli sportember nem tudja elviselni.

    CSak vannak az intelligensebbek akik belső úton vezetik le a feszültséget és vannak a parasztok akik úgy viselkednek mint tegnap. Demagóg módon tudnám csak "védeni" a csapatot, inkább nem teszem. Bizonyos játékosok meg elmennek a picsába.

  • 317.  Jarlaxe1987 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 9:47

    Am én pont erről beszéltem a múlt héten a Kaká-s posztban, de mindenki csak kigúnyolt.
    Sokkal többet számít az, ha egy csapat összeszokott (lásd: Barca), mint, ha több taktikai felállással tud fellépni (lásd: Madrid). Tegnap is volt 4-5 olyan játékos, aki az utóbbi időben nem játszott együtt a társaival és volt köztük olyan is, aki nem a megszokott posztján játszott. Mi értelme volt ennek? Meglepetés? Hát nagyon meglepődtünk, főleg a végén. :S Ha kidobálna egy csomó felesleges játékost és építene a korszakos csapatot, többre mennénk vele.
    Hala Madrid! Mindörökké!

  • 318.  el_padrino (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 9:49

    Hát ez a csapat Altintoppal, a meccsrutinnal nem rendelkező Karvallyal, Pepével a középpályán igencsak B csapat benyomását keltette.Altintop-Gülüke, Karvaly-Pepe, Coentrao a középpályára és rögtön jobban nézett volna ki.De neeem...

  • 319.  slashing (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 10:00

    Én a következő meccset nem is nézem, éjfél volt aztán úgy szétbaszott az ideg hogy 2-3-kor is még forgolódtam... szerintem a bajnokság is úszni fog a BL meg csak akkor nem ha valaki eltakarítja előlünk őket.

    5 pont az semmi főleg úgy hogy ebből csak 2 lesz a barca visszavágó után. Két pontot meg már egy döntetlennel is el lehet veszíteni és akkor pontegyenlőség és már övék a trófea. Abban bízni hogy majd mindig rabol tőlük valaki helyettünk öngyilkos taktika. 3-ból 0 lesz idén... Azon sem lepődnék meg ha Mou így vagy úgy távozna az év végén...

  • 320.  Jarlaxe1987 (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 10:12

    Valaki még tegnap írtam, hogy Altintop-ot veszélyes jobb szélen és egyáltalán a kezdőbe betenni. Hát igaza volt, mert a második gólt részben miatta kaptuk.
    Nézzétek meg a képet: kepfeltoltes.hu/view/120119/159487608n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    A 16-osunk előtt 6-an fognak 2(!) játékost. Messire 1 ember ment rá. És Abidal tök üresen van. Őt Hamit-nak kellett volna fogni.

  • 321.  el_padrino (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 10:30

    Casillas-Lass,Ramos,Varane,Marcelo-Coentrao,Xabi/Sahin,Özil,CR,Mariska-Karim.Így talán lenne esélyünk a visszavágón.Nem értem, hogya lassú Karvaly miért játszott, és egy jegenye Varane mellől jóval nehezebben kapnánk fejesből gólt.

  • 322.  jampihippi (Válasz erre)
    2012. 01. 19. 10:40

    @Endoscope és @Neil Blender összefoglaltátok a véleményem. A mai meccsben az a szomorú, hogy a rugdosódás mellé sikerült már pepének elvégeznie a busquets-iskolát. Kapom a "bárszás" (H.I.-t idézve) haveroktól a zrikát, és hát tényleg nincs mit mondani rá...
    Se játék, se emelt fő, se semmi. A meccs egyetlen pozitívuma hogy C lőtt egy gólt. A 10:1-es (asszem) szögletarány sokat mesél hogy mennyire támadtunk hatékonyan.
    Szerintem a bajnokság meglehet ha mindenkit elverünk, ha ősszel ment most is mehet.

Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez.